Rawat Tekanan Darah Tinggi Tanpa Ubatan

Balik kampung baru-baru ini sembang-sembang dengan mak, alhamdulillah abah dah boleh stop ubat darah tinggi. Dah tak ada simptom-simptom hypertensi lagi. Mak memang jaga betul-betul abah, agak-agak ‘kelaut’ sikit harus kena bebel. Hehe..

Rawat Tekanan Darah Tinggi Tanpa Ubatan

Rawat Tekanan Darah Tinggi Tanpa Ubatan

Sebenarnya, tekanan darah tinggi boleh dirawat samada dengan ubat-ubatan atau tanpa ubat-ubatan. Untuk rawatan tanpa ubatan, tidak ada cara lain selain merubah cara hidup yang tidak sihat kepada cara yang lebih sihat..

  • Makan makanan seimbang dan kurangkan pengambilan garam
  • Meningkatkan aktiviti-aktiviti fizikal
  • Mengurangkan berat badan jika berlebihan melalui senaman dan pemakanan
  • Berhenti merokok dan pengambilan alkohol
  • Hindari stress

Ikhtiar turunkan darah tinggi dengan Vivix

Beberapa orang kawan berkongsi kisah dan pengalaman masing-masing tentang penurunan tekanan darah tinggi selepas mengambil Vivix Shaklee sebagai ikhtiar.

Kisah 1

Ayah Puan Wan Fatihanum menghidap darah tinggi. Paling sedih tekanan tidak pernah turun walaupun makan ubat hospital. Sejak pakcik ni ambik Vivix, darah tinggi dah turun.

Pakcik dah tak sakit dada, dah boleh ke surau, dan bila bersenam pun dah boleh bertahan sampai 20 minit. Sebelumni, 10 minit je dah semput.

Alhamdulillah.. Semua ini ikhtiar, dan berhasilnya dengan izin Allah swt..

testimoni tekanan darah tinggi turun

Kisah 2

Ini kisah mak Puan Najihah pula. Darah tinggi makcik naik hingga 200. Fuhh! Tinggi tu. Dalam keadaan macam tu makcik hanya mampu terbaring, solat pun sambil baring, dan nak ke tandas pun perlu dipapah.

Puan Najihah belikan belikan Vivix dan malam tu juga bagi makcik 1 sudu Vivix..

Besok paginya, ehhhh.. Makcik dah boleh bangun, kemas rumah, siap menyapu lagu. Allahu.. Macam kisah magik pun iye..

Mereka berikhtiar, dah sembuh dengan dengan izinNya..

testimoni darah tinggi turun 2

 

Kisah 3

Ini kisah isteri En Rosli yang menghidap darah tinggi kronik. Selepas amalkan Vivix, isteri En Rosli lebih sihat dan tidak lagi bergantung kepada ubat. Syukur alhamdulillah..

testimoni darah tinggi turun 3

 Bagaimana Vivix membantu pesakit darah tinggi?

Kandungan Vivix yang kaya dengan resveratrol sangat-sangat membantu dalam mengurangkan risiko penyakit jantung dan tekanan darah tinggi. Resveratrol dapat menurunkan trigliserida, LDL, dan lemak berlebihan di dalam darah serta meningkatkan nisbah kolesterol HDL dan LDL. Resveratrol di dalam Vivix juga berperanan sebagai “pembersih pembuluh darah”, membantu menurunkan kepekatan darah dan mencegah terbentuknya pembekuan darah.

Resveratrol yang terkandung di dalam Vivix juga dapat mencegah terbentuknya arteosklerosis (keradangan pada pembuluh darah), mencegah kekejangan pembuluh darah, mengawal bekalan darah normal ke seluruh jaringan dan organ tubuh, serta dapat memperbaiki pengerasan pembuluh nadi dan tekanan darah serta mencegah penyakit yang berkaitan dengan saluran darah jantung.

Vivix

Sebotol Vivix berharga RM475.00 bersesuaian dengan khasiatnya. Para saintis Shaklee mengambil masa bertahun-tahun membuat kajian untuk menghasilkan Vivix. Vivix disahkan halal oleh badan Islam yang diiktiraf JAKIM.

Tapi, jika anda jadi ahli anda akan dapat harga yang lebih rendah. Kalau beli twin pack, laaaagi jimat..

Dengan pembelian twin pack anda akan dapat:

* PERCUMA keahlian bernilai RM69.00

* dapat harga ahli (jauh lagi murah dari RM475.00)

* dapat lagi potongan 5%

* dapat lagi cash bonus sekurang-kurang 5% pada bulan hadapan

* PERCUMA penghantaran seluruh Malaysia

Untuk pertanyaan lanjut, konsultasi, nak jadi ahli atau nak tahu harga jimat, hubungi saya. InsyaAllah saya akan bantu anda.

Zefa NorAsmara bt Jubir aka Ibu Yusuf dan Maryam
Shaklee Independent Distributor (ID:909824)
Whatsapp ~ 011-11537821
(Visited 644 times, 1 visits today)

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

CommentLuv badge